Google Website Translator Gadget

torsdag 15 mars 2012

Om bloggen

Tänkte skriva lite allmänt om denna blogg jag skriver på. Namnet på bloggen är taget
från ett profetiskt ord som jag fick när jag var i Estland 2010. Du är som Paulus och Silas
en sjungande apostel. Apg 16:25 Vid midnatt var Paulus och Silas i bön och sjöng
lovsånger till Gud, och de andra fångarna lyssnade på dem. Vill du läsa mer om Silas
kan du kolla på detta blogginlägg som jag skrivit Silas / Silvanus Jag har nu bloggat snart
3 månader och tycker det är kul att Just du kommit in på denna sida. De ämnena är inte
bara till kristna utan är med och debatterar om samhällsklimatet som är omkring. För vi
lever i världen men inte av världens värderingar och tankar då kan det vara bra att peka
åt rätt håll. Det var besöksrekord den 8 Mars då med 551 sidvisningar jättekul :-)
Det var även rekord på besöksräknarna, något som är kul.
Jag önskar att du fortsätter att läsa här det jag skriver och Guds rika välsignelse över dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar